Запит надіслано
ПитанняДіяло до 19.04.2019 Яким чином здійснюється опломбування РРО та чи потрібно надавати копію довідки про опломбування до контролюючого органу?
ВідповідьДіяла до 19.04.2019 Коротка та повна відповіді ідентичні:
     Відповідно до п. 7 р. II Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 (далі – Порядок), після опломбування центр сервісного обслуговування (далі – ЦСО) видає (або додає) суб’єкту господарювання довідку про опломбування реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) за формою № 1-ЦСО (додаток 1 до Порядку) (далі - довідка про опломбування).
     Довідка про опломбування складається у двох примірниках, один з яких надається суб’єкту господарювання, другий зберігається у ЦСО, що здійснив опломбування.
     У довідці про опломбування зазначаються дані щодо відповідності конструкції та програмного забезпечення РРО документації виробника, а також щодо проведеної персоналізації РРО та переведення його у фіскальний режим роботи. Дані про суб’єкта господарювання заносяться з довідки про резервування фіскального номера РРО.
     Копію кожної довідки про опломбування, виданої ЦСО, суб’єкт господарювання повинен подати до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО.
     У разі перереєстрації та наступного переопломбування РРО копію довідки про опломбування, виданої ЦСО, суб’єкт господарювання повинен надати до контролюючого органу протягом п’яти робочих днів з дня переопломбування РРО.
     Коментар: «Після набрання чинності нормативно-правовим актом Міністерства фінансів України щодо затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій п. 7 розд. ІІ буде викладено у новій редакції, передбаченій абзацом п’ятим п.п. 2 п. 4 змін, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2018 № 773».
     Коментар: «Запитання-відповідь переведено до не чинних, у зв’язку з набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від 13.02.2019 № 64 «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій»».

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді