Запит надіслано
ПитанняЗа допомогою якого меню Електронного кабінету подається звернення на отримання ІПК (які поля бланку заповнюються, в якому форматі та з яким обмеженням розміру, як завантажити додатки до звернення), як дізнатись про отримання до розгляду звернення, яким чином та в які строки надається відповідь?
ВідповідьКоротка:
                 Звернення подається через меню «Індивідуальні податкові консультації» або «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету.
              В меню «Індивідуальні податкові консультації» приватної частини Електронного кабінету заповнюються: код ДПІ, адреса для листування, контактний номер телефону, електронна адреса, наведення фактичних обставин, дата подання. Поля «Найменування» та «Код ЄДРПОУ/РНОКПП» звернення заповнюються автоматично.
              При формуванні звернення в меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету заповнюються поля: код ДПІ, тип, тематика, короткий зміст та завантажується скановане звернення з додатками (за наявності) у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 5 МБ.
              Інформацію щодо отримання та реєстрації звернення в органі ДПС платник може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
              Відповідь на звернення надається у паперовій або електронній формі протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання звернення даним контролюючим органом. При цьому строк розгляду звернення може бути продовжений понад 25-денний строк, але не більше 15 календарних днів.
             
              Детальніше у повній відповіді.
             Повна:
                  Відповідно до п.п. 14.1.172 прим. 1 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) індивідуальна податкова консультація – роз’яснення контролюючого органу, надане платнику податків щодо практичного використання окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, та зареєстроване в єдиному реєстрі індивідуальних податкових консультацій.
              Підпунктом 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 ПКУ визначено, що контролюючими органами, зокрема, є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) – щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених п.п. 41.1.2 п. 41.1 ст. 41 ПКУ), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.
              Згідно з абзацом першим п. 52.1 ст. 52 ПКУ за зверненням платників податків у паперовій або електронній формі контролюючий орган, визначений п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 ПКУ, надає їм безоплатно індивідуальні податкові консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом.
              Уповноважена особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, може прийняти рішення про продовження строку розгляду звернення на отримання індивідуальної податкової консультації понад 25-денний строк, але не більше 15 календарних днів, та письмово повідомити про це платнику податків у паперовій або електронній формі до закінчення строку, визначеного абзацом першим п. 52.1 ст. 52 ПКУ (абзац дев’ятий п. 52.1 ст. 52 ПКУ).
              Відповідно до п. 52.3 ст. 52 ПКУ за вибором платника податків індивідуальна податкова консультація надається, зокрема, у паперовій або електронній формі.
              Згідно з п. 42 прим. 1.2 ст. 42 прим. 1 ПКУ Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом подання звернення на отримання індивідуальної податкової консультації в електронній формі.
              Меню «Індивідуальні податкові консультації» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платникам надіслати до контролюючого органу звернення на отримання індивідуальної податкової консультації (далі – звернення).
              Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення полів:
              код ДПІ – із списку обирається орган ДПС, до якого надсилається звернення;
              адреса для листування – зазначається область, назва району, назва населеного пункту, вулиця, номер будинку, корпус та квартира (за наявності);
              контактний номер телефону;
              електронна адреса;
              наведення фактичних обставин – зазначається в чому полягає необхідність отримання податкової консультації (текст не має перевищувати 2000 знаків);
              дата подання – зазначається дата подання звернення.
              При цьому поля «Найменування» та «Код ЄДРПОУ/РНОКПП» звернення заповнюються автоматично.
              Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику надіслати до контролюючого органу в електронному вигляді лист (запит тощо), в тому числі звернення на отримання індивідуальної податкової консультації.
              При формуванні звернення в меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету здійснюється заповнення таких полів:
              1) код ДПІ – із списку обирається орган ДПС, до якого надсилається звернення;
              2) тип – із списку обирається значення «консультація»;
              3) тематика – із списку обирається тематика звернення платника;
              4) короткий зміст – зазначається «Про надання індивідуальної податкової консультації»;
              5) файл – завантажується скановане звернення з додатками (за наявності) у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 5 МБ.
              Протягом одного робочого дня після надсилання звернення його автора буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації звернення в органі ДПС, до якого дане звернення направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації звернення в органі ДПС платник може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді