Запит надіслано
ПитанняЗ яким контролюючим органом ЮО, яка протягом року змінила місцезнаходження, пов’язане зі зміною адміністративного району, необхідно укладати договір про визнання електронних документів, якщо закінчився термін дії ЕЦП посадових осіб?
ВідповідьКоротка та повна відповіді ідентичнія.
     Платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронній формі засобами електронного зв’язку на підставі укладеного Договору про визнання електронних документів (далі - Договір) відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 10.04.2008 № 233, та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за № 320/15011 (далі – Інструкція).
ДФС України спрощено процес укладання Договорів про визнання електронних документів з територіальними органами ДФС, а саме Платником податків укладається один Договір з територіальним органом ДФС за основним місцем обліку. До Договору додаються посилені сертифікати відкритих ключів.
     Згідно з розділом 6 Договору зазначений Договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо Платник податків подає до органу ДПС нові посилені сертифікати електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП), цей Договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
     Разом з цим ДФС запроваджено новий електронний сервіс управління ЕЦП, такий сервіс надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера шляхом подання Повідомлення кодом J (F)1391102.
     До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб. Сформоване Повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.
     У разі закінчення строку дії посилених сертифікатів відкритих ключів та якщо інформація щодо нового сертифіката керівника або бухгалтера не внесена до системи подання документів в електронному вигляді шляхом подання Повідомлення платнику необхідно переукласти Договір з дотриманням умов,визначених абз. 2 - 4 пп. 7.1 п. 7 розділу ІІІ Інструкції.
     Коментар: «Запитання-відповідь переведено до не чинних, у зв’язку з наявністю в Базі знань уніфікованої редакції запитання-відповіді»

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді