Інформаційний лист № 11. Карантинні нововведення для бізнесу, передбачені Законом № 591
Інформаційний лист № 7. Карантинні нововведення для бізнесу. Які нюанси треба знати?
Інформаційний лист № 6. Земельний податок. Які нюанси треба знати?
Інформаційний лист № 5. Реєстрація ПН/РК. Що робити, якщо реєстрацію ПН/РК зупинено?
Інформаційний лист № 4. Багатостороння конвенція MLI – наслідки для українських платників податків
Інформаційний лист № 3. Все про програмні РРО
Інформаційний лист № 2. Податкові рішення на користь платників
Інформаційний лист № 1. ДПС відповідає на запити платників податків
Державна податкова служба України пропонує ознайомитись із податковими змінами на час карантину.
З інформацією щодо дислокації та режиму роботи пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Надавач), порядку отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) та скасування, блокування, поновлення кваліфікованих сертифікатів можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі Надавача:
- режим роботи https://acskidd.gov.ua/contacts.
- отримання ЕДП https://acskidd.gov.ua/r_kor.
- скасування, блокування, поновлення кваліфікованих сертифікатів https://acskidd.gov.ua/blokuvannya.
Для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни в законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на Державну податкову службу України необхідно направити електронний лист на електронну адресу: idd@tax.gov.ua з обов’язковим зазначенням в полі «Тема»: 6011.