gov.ua
Державні сайти України
Державна податкова служба України
Верховна Рада України
Міністерство фінансів України
Інші органи виконавчої влади
Президент України
Урядовий портал
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс
Державна податкова служба України
6
Контакт-центр ДПС
0 800 501 007
idd@tax.gov.ua
×
Введіть наданий Вам пароль:
Відправити
Обрати податок
-----ОПОДАТКУВАННЯ-----
101. Податок на додану вартість
102. Податок на прибуток підприємств
103. Податок на доходи фізичних осіб
104. Податок на доходи суб’єктів підприємницької діяльності
105. Податок на доходи самозайнятих осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність
106. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
107. Єдиний податок для фізичних осіб – підприємців (спрощена система оподаткування)
108. Єдиний податок для юридичних осіб – суб’єктів господарювання (спрощена система оподаткування)
109. Порядок застосування РРО та/або ПРРО
110. Транспортний податок
111. Плата за землю
112. Зовнішньоекономічна діяльність
113. Ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального
114. Акцизний податок
115. Державне мито
116. Облік платників податків
117. Екологічний податок
118. Рентна плата за спеціальне використання води
119. Рентна плата за користування радіочастотним спектром (радіочастотним ресурсом) України
120. Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів
121. Рентна плата за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України
122. Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин
123. Рентна плата за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин
124. Збір за місця для паркування транспортних засобів
125. Туристичний збір
126. Військовий збір
127. Оскарження рішень контролюючих органів
128. Погашення податкового боргу платників податків
129. Права та обов’язки платників податків
130. Перевірки
131. Трансфертне ціноутворення
132. Відповідальність
133. Інші збори (плата, внески), не встановлені Податковим кодексом України як загальнодержавні або місцеві, але встановлені законодавчими актами України як обов’язкові платежі
134. Одноразове (спеціальне) добровільне декларування (збір)
135. Загальні питання
136. Частина чистого прибутку (доходу), дивіденди на державну частку
-----ЄДИНИЙ ВНЕСОК-----
201. Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
-----ЕЛЕКТРОННІ ДОВІРЧІ ПОСЛУГИ-----
301. Електронні довірчі послуги
Документи
Глосарій
Запитання-Відповіді
Чинні
Не чинні
Всі
Знайти
Запит надіслано
Повернутися назад
Закрити перегляд
Питання
Діяло до 15.11.2017 Чи потрібно переукладати договір про визнання електронних документів у разі зміни облікових даних СГ, якщо при цьому платник отримує новий ЕЦП або закінчився строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів?
Відповідь
Діяла до 15.11.2017
Коротка:
Платнику для створення податкового документа в електронному вигляді та якщо інформація щодо зміни облікових даних суб’єкта господарювання не внесена до системи подання документів в електронному вигляді до закінчення строку дії попередніх сертифікатів шляхом надання Повідомлення за кодом форми J(F)1391102 (далі – Повідомлення), необхідно переукласти Договір з контролюючим органом за основним місцем обліку у разі:
зміни облікових даних суб’єкта господарювання (найменування юридичної особи, ПІБ фізичної особи – платника податків, податкової адреси (місцезнаходження юридичної особи, місця проживання фізичної особи), керівника юридичної особи тощо, у т. ч. у межах одного адміністративного району), якщо при цьому платник отримує новий ЕЦП;
закінчення строку чинності або скасування посилених сертифікатів відкритих ключів;
зміни керівника юридичної особи (у т.ч. тимчасової) або сертифіката керівника юридичної особи, не внесеного до системи подання документів в електронному вигляді.
Суб’єкт господарювання, скориставшись електронним сервісом управління ЕЦП, який, зокрема надає можливість керівнику вносити до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» інформацію шляхом надання Повідомлення в електронному вигляді щодо нового сертифіката (до закінчення строку дії попереднього сертифіката) керівника або бухгалтера, не переукладає Договір. Такий Договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
У разі ненадання Повідомлення щодо змін облікових даних до системи «Єдине вікно подання електронної звітності» для створення податкового документа в електронному вигляді платнику необхідно переукласти Договір з дотриманням умов, визначених абзацами другим - четвертим п.п. 7.1 п. 7 розд. III Інструкції з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, з контролюючим органом за основним місцем обліку.
Повна:
Договір про визнання електронних документів укладається відповідно до норм Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України від 22 травня 2003 року № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» та положень Інструкції з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за № 320/15011 (далі – Інструкція).
Додаток 1 до Інструкції визначає текст примірного договору про визнання електронних документів (далі – Договір).
Внесення змін до облікових даних платників податків визначено розд. IX Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300.
Відповідно до п.п. 6.4 п. 6 розд. ІІІ Інструкції контролюючий орган, де зареєстрований платник, звіряє реквізити, вказані у Договорі, з реєстраційними даними платника податків в контролюючому органі.
Договір є чинним з моменту його підписання та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник подає до контролюючого органу нові посилені сертифікати електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів (п. 3 розд. 6 додатка 1 до Інструкції).
ДФС запроваджено електронний сервіс управління ЕЦП, який, зокрема надає можливість керівнику вносити до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» інформацію в електронному вигляді щодо нового сертифіката (до закінчення строку дії попереднього сертифіката) керівника або бухгалтера шляхом надання Повідомлення за кодом форми J(F)1391102 (далі – Повідомлення).
Зазначений сервіс створений для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів, а також на тимчасове виконання обов’язків директора чи бухгалтера шляхом надання Повідомлення в електронному вигляді.
До Повідомлення додаються нові сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб. Сформоване Повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.
Згідно з п.п. 7.1 п. 7 розд. III Інструкції при цьому у разі подання податкових документів в електронній формі телекомунікаційними каналами зв’язку, платник податків та органи ДФС повинні додержуватися такого порядку:
платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються ЕЦП посадових осіб платника податків у такому порядку: першим - ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера), другим - ЕЦП керівника, третім - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку: першим - ЕЦП керівника, другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
Платником податків фізичною особою - суб’єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку: першим - ЕЦП платника податків - фізичної особи, другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності)
Платнику для створення податкового документа в електронному вигляді та якщо інформація щодо зміни облікових даних суб’єкта господарювання не внесена до системи подання документів в електронному вигляді до закінчення строку дії попередніх сертифікатів шляхом надання Повідомлення, необхідно переукласти Договір з дотриманням умов, визначених абзацами другим - четвертим п.п. 7.1 п. 7 розд. III Інструкції з контролюючим органом за основним місцем обліку у разі:
зміни облікових даних суб’єкта господарювання (найменування юридичної особи, ПІБ фізичної особи – платника податків, податкової адреси (місцезнаходження юридичної особи, місця проживання фізичної особи), керівника юридичної особи тощо, у т. ч. у межах одного адміністративного району), якщо при цьому платник отримує новий ЕЦП;
закінчення строку чинності або скасування посилених сертифікатів відкритих ключів;
зміни керівника юридичної особи (у т.ч. тимчасової) або сертифіката керівника юридичної особи, не внесеного до системи подання документів в електронному вигляді.
Суб’єкт господарювання, скориставшись електронним сервісом управління ЕЦП, який, зокрема надає можливість керівнику вносити до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» інформацію шляхом надання Повідомлення в електронному вигляді щодо нового сертифіката (до закінчення строку дії попереднього сертифіката) керівника або бухгалтера, не переукладає Договір. Такий Договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
У разі ненадання Повідомлення щодо змін облікових даних до системи «Єдине вікно подання електронної звітності» для створення податкового документа в електронному вигляді платнику необхідно переукласти Договір з дотриманням умов, визначених абзацами другим - четвертим п.п. 7.1 п. 7 розд. III Інструкції, з контролюючим органом за основним місцем обліку.
Коментар: «Запитання-відповідь переведено до не чинних у зв’язку з набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами».
Відповідь оцінили
користувачів ЗІР
-
+
Натисніть для оцінки відповіді
Оцініть будь-ласка якість наданої відповіді:
Не задоволений
Частково задоволений
Задоволений
Примітки, зауваження, пропозиції:
Ім'я:
Email:
Оцінити відповідь