Запит надіслано
ПитанняДіяло до 15.11.2017 Яким чином платник може переукласти договір про визнання електронних документів у зв’язку із несанкціонованим втручанням в роботу комп’ютерних мереж (кібератакою) платників податків у червні 2017 року, що призвело до неможливості використання посилених сертифікатів відкритих ключів та подання звітності в електронному вигляді?
ВідповідьДіяла до 15.11.2017
Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді засобами електронного зв’язку на підставі укладеного Договору про визнання електронних документів (далі – Договір) відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 10.04.2008 № 233.
     Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів.
     У зв’язку із несанкціонованим втручанням в роботу комп’ютерних мереж (кібератакою) платників податків у червні 2017 року, що призвело до неможливості використання посилених сертифікатів відкритих ключів, якими був підписаний Договір, та подання звітності в електронному вигляді, платнику необхідно:
     звернутися до Акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), ключами якого був підписаний Договір, із заявою про скасування ЕЦП;
     отримати нові посилені сертифікати ЕЦП у будь-якому АЦСК;
     переукласти Договір з дотриманням умов, щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
     Коментар: «Запитання-відповідь переведено до не чинних у зв’язку з набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами».

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді