Запит надіслано
ПитанняДіяло до 07.11.2018 Чи може ФОП після здійснення запису про припинення діяльності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків подати «ліквідаційний» Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого ЄВ через електронні сервіси ДФС України?
ВідповідьДіяла до 07.11.2018
Коротка та повна відповіді ідентичні:
     Відповідно до ст. 5 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненням зняття з обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) – фізичних осіб - підприємців здійснюється контролюючими органами на підставі відомостей з Єдиного державного реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця після проведення передбачених законодавством перевірок платників та проведення остаточного розрахунку.
     Загальні правила подання Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт), у тому числі «ліквідаційного», визначені Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 із змінами і доповненнями (далі – Порядок № 435).
     Згідно з п. 1 розд. ІІ Порядку № 435 Звіт до контролюючих органів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік у фіскальних органах в один із таких способів:
     засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;
     на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;
     на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти;
     надсилання поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення за умови, що у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти.
     Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі платники здійснюють відповідно до норм Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України від 22 травня 2003 року № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» та наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827.
     Враховуючи викладене, фізична особа – підприємець – платник ЄВ після внесення до ЄДР запису про припинення підприємницької діяльності може подати «ліквідаційний» Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску в один із способів, зазначених у п.1 розд. ІІ Порядку № 435.
     Коментар: «Запитання-відповідь переведено до не чинних у зв’язку з набранням чинності Законом України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги».

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді