Запит надіслано
ПитанняДіяло до 20.11.2018 Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС та переліком документів, необхідних для отримання послуг ЕЦП?
ВідповідьДіяла до 20.11.2018
Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua) в розділі «Пункти обслуговування».
     Перелік документів, необхідних для отримання послуг електронного цифрового підпису, наведено у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua/Головна/«Отримання послуг електронного цифрового підпису»), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».
     Коментар: «Запитання-відповідь переведено до не чинних у зв’язку з втратою актуальності».

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді