Запит надіслано
ПитанняЯкі дії СГ, який отримав новий КЕП та подав Повідомлення на касира за ф. № 5-ПРРО, якщо при роботі в програмному рішенні «ПРРО від ДПС» надходить повідомлення «Виникла помилка при збереженні КЕП»?
ВідповідьКоротка:
               В програмному рішенні «ПРРО від ДПС» (далі – «ПРРО від ДПС»), яке надається ДПС на безоплатній основі, повідомлення з текстом «Виникла помилка при збереженні КЕП» не використовуються, тобто платник застосовує програмне рішення іншого виробника програмного реєстратора розрахункових операцій. При цьому, «ПРРО від ДПС» використовує секретний ключ і сертифікат кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) виключно з каталогу, до якого користувачу необхідно їх розмістити. У разі виникнення у суб’єкта господарювання ситуації, наведеної у запитанні, йому необхідно перевірити наявність увімкнених всіх дозволів для програмного забезпечення додатків «ПРРО від ДПС».
         Повна:
          В програмному рішенні «ПРРО від ДПС» (далі – «ПРРО від ДПС»), яке надається ДПС на безоплатній основі, повідомлення з текстом «Виникла помилка при збереженні КЕП» не використовуються, тобто платник застосовує програмне рішення іншого виробника програмного реєстратора розрахункових операцій.
          При цьому, «ПРРО від ДПС» використовує секретний ключ і сертифікат кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) виключно з каталогу, до якого користувачу необхідно їх розмістити.
          У разі виникнення у суб’єкта господарювання, який отримав новий КЕП та подав Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа про касира за формою № 5-ПРРО (J/F1391802), зазначених помилок, такому суб’єкту господарювання необхідно перевірити наявність увімкнених всіх дозволів для програмного забезпечення додатків «ПРРО від ДПС».

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді