Запит надіслано
ПитанняДіяло до 06.09.2023 Як подається до контролюючого органу клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН в адміністративному порядку?
ВідповідьДіяла до 06.09.2023 ВІДПОВІДЬ УТОЧНЮЄТЬСЯ!
         Коротка:
                                   В електронному вигляді разом із скаргою та копіями підтверджуючих документів поважності причин пропуску (за наявності) протягом шести місяців з дати закінчення строку, встановленого для подання скарги.
Повна:
                              Пунктом 56.1 ст. 56 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами (далі – ПКУ) рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
                              Відповідно до п. 3 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку (далі – Порядок розгляду скарги), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 № 1165, скарга подається платником податку на додану вартість протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня.
                              Скарга подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв’язку з дотриманням вимог ПКУ, Законів України від 22 травня 2003 року № 851- IV «Про електронні документи та електронний документообіг», від 05 жовтня 2017 року № 2155- VIII «Про електронні довірчі послуги» і реєструється ДПС у день її надходження (п. 5 Порядку розгляду скарги).
                              Протягом шести місяців з дати закінчення строку, встановленого абзацом першим п. 56.3 ст. 56 ПКУ, платник податків має право подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску (за наявності). У скарзі може міститися клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку. Контролюючий орган вищого рівня, розглядаючи клопотання платника податків, поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку, якщо визнає причини його пропуску поважними.
                              Отже, клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути подано в електронному вигляді разом із скаргою та копіями підтверджуючих документів поважності причин пропуску (за наявності) протягом шести місяців з дати закінчення строку, встановленого для подання скарги.
    Коментар: «Запитання-відповідь переведено до нечинних у зв’язку з розміщенням оновленої редакції відповіді»

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді