Запит надіслано
ПитанняЩо є підтвердженням прийняття або неприйняття звіту про підзвітні рахунки відповідно до Багатосторонньої угоди CRS, поданого через Електронний кабінет та де зазначаються причини неприйняття?
ВідповідьКоротка:
              Квитанції, які надсилаються контролюючим органом через Електронний кабінет платника податків і прикріплюються безпосередньо до документу, якого вони стосуються.
              Перша квитанція свідчить про успішне або неуспішне направлення звіту про підзвітні рахунки відповідно до багатосторонньої угоди компетентних органів (далі – Звіт) до контролюючого органу.
              Друга квитанція є підтвердженням про прийняття або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі Звіту.
              У разі неприйняття електронного документа контролюючим органом, у другій квитанції зазначаються причини відхилення Звіту та помилки, які виявила інформаційна система під час перевірки безпосередньо Звіту.
Повна:
              Порядок заповнення та подання фінансовими агентами звіту про підзвітні рахунки відповідно до багатосторонньої угоди компетентних органів про автоматичний обмін інформацією про фінансові рахунки, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 25.09.2023 № 516 (далі – Порядок № 516).
              Згідно з п. 6 Порядку № 516 подання звіту про підзвітні рахунки відповідно до багатосторонньої угоди компетентних органів (далі – Звіт) засобами електронного зв’язку в електронній формі та отримання квитанцій про отримання та прийняття такого Звіту здійснюються відповідно до п. 42.6 ст. 42 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (далі – Порядок № 557).
              Підзвітні фінансові установи мають можливість подати Звіт до контролюючого органу через Електронний кабінет платника податків, спеціалізоване програмне забезпечення та спеціалізованої електронної скриньки: zvit@sta.gov.ua.
              Якщо підзвітна фінансова установа подає Звіт через Електронний кабінет, то про його прийняття свідчать квитанції, які надсилаються контролюючим органом в Електронний кабінет і прикріпляють безпосередньо до документу, якого вони стосуються. Функції Електронного кабінету забезпечують можливість їх перегляду.
              Перша квитанція свідчить про успішне або неуспішне направлення Звіту до контролюючого органу.
              Пунктом 8 розд. ІІ Порядку № 557 передбачено, що перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня.
              Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.
              Відповідно до п. 9 розд. ІІ Порядку № 557 не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та Порядком № 557, формується друга квитанція.
              Друга квитанція є підтвердженням про прийняття або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.
              У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції (п. 11 розд. ІІ Порядку № 557).
              У разі неприйняття електронного документа контролюючим органом, у другій квитанції зазначаються причини відхилення Звіту та помилки, які виявила інформаційна система під час перевірки безпосередньо Звіту.
              Підставами для неприйняття Звіту засобами електронного зв’язку в електронній формі є відсутність права підпису електронного документа підписувачем, недійсність кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», у тому числі у зв’язку із закінченням строку дії відповідного кваліфікованого сертифіката електронного підпису, а також невідповідність вимогам електронного документа та формату, передбаченому Порядком № 516 (п. 19 Порядку № 516).
              При цьому, перелік типових помилок розміщений на вебсайті ДПС за адресою: Головна/Банер/CRS/Заповнення та подання звітів про підзвітні рахунки CRS/Перелік типових помилок при заповненні звітів CRS.

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді