Запит надіслано
ПитанняЯк неприбуткова організація (представник неприбуткової організації чи уповноважена особа) може отримати витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Витяг), та чи може отримати Витяг в паперовому вигляді, якщо запит на його отримання надіслано через Електронний кабінет?
ВідповідьКоротка:
         Шляхом подання запиту про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Витяг):
         безпосередньо до контролюючого органу;
         поштою;
         засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
         У разі подання запиту про отримання Витягу (далі – Запит) в паперовому вигляді безпосередньо до контролюючого органу або при надсиланні поштою Витяг вручається особисто представнику неприбуткової організації чи уповноваженій на це особі в контролюючому органі до якого подано Запит.
         У разі подання в електронному вигляді Витяг надсилається на адресу електронної пошти, з якої надійшов Запит з накладенням електронної печатки контролюючого органу.
         Представник неприбуткової організації чи уповноважена на це особа не може отримати Витяг у паперовому вигляді, якщо запит надіслано через Електронний кабінет.
    
         Детальніше у повній відповіді.
Повна:
         Відповідно до п. 12 прим. 1 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 (далі – Порядок № 440) неприбуткові підприємства, установи та організації (далі – неприбуткова організація) можуть звернутися до контролюючого органу із Запитом про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр).
         Запит про отримання витягу з Реєстру (далі – Запит) за формою згідно з додатком 3 подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженою на це особою або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації. Усі розділи запиту підлягають заповненню.
         У запиті зазначається код згідно з ЄДРПОУ неприбуткової організації, який є критерієм пошуку відомостей у Реєстрі.
         Запит обов’язково повинен бути підписаний керівником або особою, що має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.
         Неприбуткові організації можуть подати до контролюючого органу запит про отримання витягу з Реєстру засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
         За запитом неприбуткової організації контролюючий орган надає їй безоплатно протягом трьох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру (далі – Витяг) за формою згідно з додатком 4, який містить відомості про неприбуткову організацію, визначені п. 11 Порядку № 440, або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі за формою згідно з додатком 5. Витяг містить відомості з Реєстру, актуальні на дату та час його формування, та є чинним до внесення змін до Реєстру в частині відомостей, що стосуються зазначеної неприбуткової організації.
         У разі подання в електронному вигляді запиту на отримання витягу з Реєстру контролюючий орган у строк, визначений в абзаці шостому п. 12 прим. 1 Порядку № 440, надсилає витяг із Реєстру на адресу електронної пошти, з якої надійшов запит, з накладенням електронної печатки контролюючого органу.
         Для обрання способу отримання Витягу заповнюється поле «Спосіб отримання витягу». При цьому в залежності від способу подання Запиту проставляється позначка «х» або «+».
         На вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів/Реєстр електронних форм податкових документів (перелік сервісних запитів) для юридичних осіб розміщені електронні форми Запиту та Витягу за ідентифікаторами:
         J1305001 – Запит;
         J1405001 – Витяг.
         У разі подання Запиту в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» у полі «Спосіб отримання витягу» проставляється позначка «електронною поштою (у разі подання Запиту засобами електронного зв’язку)».
         Відповідь на Запит (Витяг або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі) представник неприбуткової організації чи уповноважена на це особа отримує на адресу електронної пошти з якої надійшов Запит.
         У разі подання Запиту в паперовому вигляді безпосередньо до контролюючого органу або при надсиланні поштою проставляється позначка «безпосередньо у контролюючому органі (у разі подання Запиту іншими способами)».
         При цьому відповідь (Витяг або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі) на Запит вручається представнику неприбуткової організації чи уповноваженій на це особі в контролюючому органі до якого подано Запит.
         Отже, представник неприбуткової організації чи уповноважена на це особа не може отримати Витяг у паперовому вигляді, якщо запит надіслано через Електронний кабінет, оскільки положенням п. 12 прим. 1 Порядку № 440 передбачено надсилання Витягу на адресу електронної пошти з якої надійшов Запит.

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді