Запит надіслано
ПитанняВ якому розділі Електронного кабінету можливо (сформувати) переглянути інформацію, щодо податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено як в поточному так і в попередніх періодах?
ВідповідьКоротка:
                   Для отримання інформації щодо податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, платник, може подати запит за кодом форми J/F 1320101 «Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних стосовно податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено», в якому зазначити запитувану інформацію на певну дату.
                   Режим «ПН / РК, реєстрація яких зупинена» меню «Моніторинг ПН / РК» містить інформацію по податкових накладних/розрахунках коригування реєстрацію яких зупинено в розрізі періодів та контрагентів.
Повна:
                   Відповідно до п. 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
                   Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810.
                   Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
                   Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
                   Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету надає платникам можливість створення заяв та запитів для отримання інформації.
                   Для отримання інформації щодо податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, платник може подати запит за кодом форми J/F 1320101 «Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних стосовно податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено», в якому зазначити запитувану інформацію на певну дату.
                   Режим «ПН / РК, реєстрація яких зупинена» меню «Моніторинг ПН / РК» містить інформацію по накладних/розрахунках коригування реєстрацію яких зупинено в розрізі періодів та контрагентів. Також, за заданими параметрами пошуку накладних/розрахунках коригування, перейшовши за активним посилання «реєстраційного номеру» документа відображається відповідна інформація щодо отримання контролюючим органом пояснень та копій документів до зупинених ПН / РК.

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді