Запит надіслано
ПитанняЯкі документи для підтвердження інформації про податкову адресу може додати платник податку до податкової декларації про майновий стан і доходи (при реалізації права на податкову знижку) у разі її подання в електронному вигляді через Електронний кабінет платника, коли ідентифікація особи відбувається шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису?
ВідповідьКоротка:
                        Може додати один з таких документів: витяг реєстру територіальної громади; паспорт громадянина України, виготовлений у формі книжечки; тимчасове посвідчення громадянина України.
                        Водночас, слід зазначити, що кваліфікований електронний підпис – це цифровий аналог власноручного підпису, який гарантує ідентифікацію особи, тобто підтверджує, що документ підписаний саме платником податків.
Повна:
                        Відповідно до п. 49.1 ст. 49 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) податкова декларація подається за звітний період в установлені ПКУ строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
                        Пунктом 45.1 ст. 45 розд. II ПКУ передбачено, що платник податків – фізична особа зобов’язаний визначити свою податкову адресу. Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі. Платник податків – фізична особа може мати одночасно не більше однієї податкової адреси.
                        Згідно з п. 48.3 ст. 48 ПКУ місцезнаходження (місце проживання) платника податків є одним із обов’язкових реквізитів, що зазначаються в податковій декларації.
                        Відповідно до п. 70.7 ст. 70 ПКУ та п. 1 розд. IX Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 (далі – Положення), фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки або Повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті), протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (додаток 12 до Положення) або Заяви про внесення змін до окремого реєстру Державного реєстру фізичних осіб – платників податків щодо фізичних осіб, які обліковуються за серією та/або номером паспорта за формою № 5ДРП (додаток 13 до Положення) відповідно. Такі зміни стосуються й зміни місця проживання.
                        Отже, для підтвердження інформації про податкову адресу (місце проживання) платника податку, зазначену в податковій декларації, особа може додати один з таких документів: витяг реєстру територіальної громади; паспорт громадянина України, виготовлений у формі книжечки; тимчасове посвідчення громадянина України.
                        Водночас, слід зазначити, що кваліфікований електронний підпис – це цифровий аналог власноручного підпису, який гарантує ідентифікацію особи, тобто підтверджує, що документ підписаний саме платником податків.

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді