gov.ua
Державні сайти України
Державна податкова служба України
Верховна Рада України
Міністерство фінансів України
Інші органи виконавчої влади
Президент України
Урядовий портал
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс
Державна податкова служба України
6
Контакт-центр ДПС
контакти
телефони
050 0 501 007
 vodafone
073 0 501 007
 lifecell
077 0 501 007
 kyivstar
0 800 501 007
 ukrtelecom
електронна адреса
idd@tax.gov.ua
×
Введіть наданий Вам пароль:
Відправити
Запит надіслано
Повернутися назад
Закрити перегляд
Питання
За якими ідентифікаторами форм в електронному вигляді подається з 01.10.2026 Податкова декларація з податку на прибуток підприємств зі змінами, внесеними наказами МФУ від 06.04.2026 № 186 та від 11.05.2026 № 249 (враховуючи зміни, внесені наказом МФУ від 02.06.2026 № 293)?
Відповідь
Коротка:
За ідентифікаторами форм:
J0100130 – для юридичних осіб;
F0100730 – для фізичних осіб;
J0100930 – для інститутів спільного інвестування;
J0100530 – для виробників сільськогосподарської продукції за рік (річний податковий (звітний) період починається з 01 липня минулого звітного року і закінчується 30 червня поточного звітного року).
Повна:
08.05.2026 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.04.2026 № 186 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств».
24.06.2026 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 11.05.2026 № 249 «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств» зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2026 № 293 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 11 травня 2026 року № 249».
Податкова декларація з податку на прибуток підприємств затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897 (далі – Декларація).
Відповідно до положень п. 46.6 ст. 46 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI якщо в результаті зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.
З огляду на викладене платники податку на прибуток мають змогу подати Декларацію за оновленою формою за результатами звітного (податкового) періоду – три квартали 2026 року.
Відповідні роз’яснення наведені на вебпорталі ДПС за посиланням: Головна / Законодавство / Податки, збори, платежі / Загальнодержавні податки / Податок на прибуток підприємств / Листи / 2026 рік:
лист ДПС від 04.06.2026 № 12746/7/99-00-21-02-01-07 (https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-pributok-pidpri/listi/2026-rik/80159.html);
лист ДПС від 08.07.2026 № 15504/7/99-00-21-02-01-07 (https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-pributok-pidpri/listi/2026-rik/80200.html).
Слід зазначити, що на вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів розміщені електронні форми Декларації з додатками за ідентифікаторами форм:
J0100130 – для юридичних осіб;
F0100730 – для фізичних осіб;
J0100930 – для інститутів спільного інвестування;
J0100530 – для виробників сільськогосподарської продукції за рік (річний податковий (звітний) період починається з 01 липня минулого звітного року і закінчується 30 червня поточного звітного року).
Відповідь оцінили
користувачів ЗІР
-
+
Натисніть для оцінки відповіді
Оцініть будь-ласка якість наданої відповіді:
Не задоволений
Частково задоволений
Задоволений
Примітки, зауваження, пропозиції:
Ім'я:
Email:
Оцінити відповідь