Запит надіслано
ПитанняДіяло до 05.08.2019 Які є підстави для відмови контролюючим органом у взятті на облік рахунку платника податків та які при цьому є коди причин відмови?
ВідповідьДіяла до 05.08.2019
Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Відповідно до розд. ІІІ Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 зі змінами (далі – Порядок), підставами для відмови у взятті контролюючим органом рахунка на облік є:
     1) відсутність платника податків на обліку в контролюючому органі;
     2) наявність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, іншої організації або припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;
     3) наявність у ЄДР запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу;
     4) наявність у Єдиному банку даних про платників податків – юридичних осіб або Реєстрі самозайнятих осіб інформації про відкриття такого рахунка іншому платнику податків або зазначеному платнику податків, але з іншою датою операції (крім рахунків у цінних паперах);
     5) наявність у Єдиному банку даних про платників податків – юридичних осіб або Реєстрі самозайнятих осіб інформації про взяття на облік такого рахунка.
     Надходження до фінансової установи повідомлення–відповіді щодо взяття рахунка на облік у контролюючому органі (далі – Повідомлення–відповідь) із такою причиною відмови свідчить про те, що рахунок вже взято на облік контролюючим органом. У такому разі Повідомлення-відповідь буде містити дату взяття рахунка на облік у контролюючому органі.
     Отримання фінансовою установою Повідомлення-відповіді з причиною відмови у зв’язку із наявністю у Єдиному банку даних про платників податків – юридичних осіб або Реєстрі самозайнятих осіб інформації про взяття на облік такого рахунка є підставою для початку видаткових операцій за цим рахунком платника податків.
     6) наявність у Єдиному банку даних про платників податків – юридичних осіб інформації про направлення до ЄДР відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів або про узгодження плану реорганізації юридичної особи (у разі наявності податкового боргу), які формуються для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи;
     7) наявність судового рішення щодо заборони взяття рахунків на облік у контролюючих органах;
     8) наявність у Єдиному банку даних про платників податків – юридичних осіб або Реєстрі самозайнятих осіб інформації про закриття такого рахунка (крім рахунків, які відкриваються в органах Державної казначейської служби України);
     9) відсутність у ЄДР платника податків – фізичної особи – підприємця або юридичної особи чи її відокремлених підрозділів, іншої організації, які відповідно до законодавства повинні бути включені до ЄДР;
     Перелік кодів причин відмови у взятті на облік рахунка платника податків наведено в додатку 4 до Порядку.
     Коментар: «Запитання-відповідь переведено до не чинних у зв’язку з набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2019 № 292 «Про внесення Змін до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів».

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді