Запит надіслано
ПитанняДіяло до 15.11.2017 Який порядок направлення до контролюючого органу Повідомлення з сертифікатами відповідальних осіб?
ВідповідьДіяла до 15.11.2017
Коротка та повна відповіді ідентичні.
     Наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за
№ 320/15011, затверджено Інструкцію з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку (далі – Інструкція).
     Договір про визнання електронних документів підписується електронними цифровими підписами (далі – ЕЦП) посадових осіб платника податків – юридичної особи або фізичної особи – підприємця і ЕЦП відбитка печатки (за наявності) у порядку і за дотримання умов, визначених в абзацах другому – четвертому п.п. 7.1 п. 7 розд. III Інструкції, з урахуванням п. 48.3 ст. 48 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями, та надсилається електронною поштою на адресу Інформаційного порталу органів ДПС України.
     Електронний сервіс «Управління ЕЦП» надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо сертифікатів відповідальних осіб та самостійно визначити термін, на який відповідальній особі надається право підпису податкових документів (в межах строку дії сертифікату такої відповідальної особи). Також в повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифікату керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера.
     Для формування та подання платниками інформації щодо ЕЦП в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення за кодом J(F)1391102 (далі – Повідомлення).
     До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомлені, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб. Сформоване Повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.
     Всі реквізити Повідомлення обов’язкові для заповнення.
     Процедура надіслання Повідомлення та інформування платника податків про його обробку аналогічне процедурі надсилання і обробки Договору.
     Зокрема, про отримання Повідомлення контролюючим органом платнику податків надсилається перша квитанція.
     Після обробки Повідомлення (термін обробки – до 6-ти годин) контролюючим органом надсилається друга квитанція, після чого ДФС приймає підписані уповноваженими особами платника податків податкові документи у порядку, визначеному законодавством.
     Коментар: «Запитання-відповідь переведено до не чинних у зв’язку з набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами».

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді