Запит надіслано
ПитанняЯкі дії СГ, якщо при перевірці фіскального чека ПРРО, наявного на вебпорталі ДПС в Реєстрі «Пошук фіскального чеку», з’являється повідомлення «Помилка перевірки підпису»?
ВідповідьКоротка:      
         Необхідно зробити скріншот фіскального чека з Елекронного кабінету (режиму пошуку фіскального чека) та надіслати його з інформацією про помилку до ДПС на електронну пошту prro@tax.gov.ua
Повна:
         Інформація про фіскальний чек з’являється на вебпорталі ДПС в Реєстрі «Пошук фіскального чеку» у разі:
         фіскалізації чека у режимі онлайн – після отримання на пристрій підтвердження його фіскалізації на фіскальному сервері ДПС;
         фіскалізації чека у режимі офлайн – після отримання від пристрою пакету даних про чеки сформовані в режимі офлайн (після відновлення зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером ДПС).
         Якщо при перевірці фіскального чеку з’являється повідомлення «Помилка перевірки підпису», то для перевірки та з’ясування причин виникнення помилки суб’єкту господарювання необхідно зробити скріншот фіскального чека з Елекронного кабінету (режиму пошуку фіскального чека) та надіслати його з інформацією про помилку до ДПС на електронну пошту prro@tax.gov.ua

Відповідь оцінили користувачів ЗІР

-       +
   
Натисніть для оцінки відповіді