Ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі online, викласти усні звернення громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та залишити інформацію на сервіс «Пульс» і відповідно до Законів України «Про запобігання корупції» та «Про очищення влади» зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону:
(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку).
Для зручності отримання інформаційно-довідкових послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напряму послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.
Тоновий режим набору номера означає, що при натисканні будь-якої кнопки на телефонному апараті в слухавці має звучати короткий мелодійний гудок. Звучання при наборі номера характерного „клацання” означає, що телефонний апарат працює у режимі імпульсного набору номерів.
Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] - зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).
Якщо зазначені дії не дали результату, необхідно ознайомитись з інструкцією користування телефонним апаратом.
Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.
У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.
Для отримання інформаційно-довідкових послуг у період воєнного стану телефонуйте з 8:00 до 19:00, у п'ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі).
Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямами у дворівневому IVR:
І рівень IVR:
Кнопка 0 – збір з одноразового (спеціального) добровільного декларування.
Кнопка 1 – податок на додану вартість.
Кнопка 2 – податок на доходи фізичних осіб; військовий збір; єдиний соціальний внесок.
Кнопка 3 – програмні РРО/РРО, готівкові розрахунки та спрощена система.
Кнопка 4 – інші інформаційно-довідкові послуги.
ІІ рівнь IVR:
Кнопка 1 - акцизний податок, податковий борг, ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального;
Кнопка 2 - податок на прибуток;
Кнопка 3 - екологічний податок, рентна плата, облік платників;
Кнопка 4 - плата за землю, податок на нерухоме майно, інші місцеві податки і збори, державне мито, ЗЕД, оскарження рішень;
Кнопка 5 - права і обов’язки, відповідальність, переміщення товарів в/з зони ООС;
Кнопка 6 - щодо послуг з отримання цифрового підпису;
Кнопка 7 - для блокування цифрового підпису у телефонному режимі, за наявності ідентифікаційних даних власника сертифіката та ключової фрази голосової автентифікації.
І рівень IVR:
Кнопка 5 – сервіс «Пульс», залишити повідомлення громадянами про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції», а також надати інформацію відповідно до Закону України «Про очищення влади».
ІІ рівнь IVR:
Кнопка 1 - залишити інформацію на сервіс «Пульс»;
Кнопка 2 - залишити повідомлення громадянами про можливі факти вчинення працівниками органів ДПС корупційних або пов'язаних з корупцією правопорущень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»;
Кнопка 3 - проінформувати про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади».
І рівень IVR:
Кнопка 6 – залишити усне звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Кнопка 7 – для залишення інформації працівниками ДПС, які бажають повідомити про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДПС.
Кнопка 8 – питання стану обробки електронної звітності.
Кнопка 9 – для повідомлення щодо неправомірної відмови від проведення розрахунків у безготівковій формі за допомогою банківських платіжних засобів, продажу алкогольних напоїв під час дії воєнного стану.
Для самостійного пошуку відповіді на запитання Вам необхідно зайти в Інтернет мережі на Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс або на офіційний вебпортал ДПС у розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» або надіслати запитання на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.
Якщо Ви бажаєте надіслати запитання/повідомлення на електронну адресу idd@tax.gov.ua, звертаємо Вашу увагу, що технічні можливості Інформаційно-телекомунікаційної системи Інформаційно-довідкового департаменту ДПС не дозволяють приймати електронні листи розміром більше 976 Кб, або 1 млн. символів. Тому при надсиланні електронного листа Вам необхідно враховувати об’єм тексту, малюнків, прикріплених файлів та ін.
Крім того, необхідно чітко формулювати запитання та ОБОВ’ЯЗКОВО зазначати в полі «Тема» ідентифікатор напрямку питання.
Якщо Ви маєте декілька запитань за різними ідентифікаторами напрямку, прохання надіслати запитання окремими електронними листами із зазначенням відповідних ідентифікаторів напрямків питань:
Ідентифікатор напрямку питання |
Напрямок для отримання інформаційно-довідкових послуг з питань: |
7777 |
|
6001 |
|
6002 |
|
6003 |
|
6004 |
|
6005 |
|
6006 |
|
6007 |
|
6008 |
|
6009 |
|
6010 |
|
6011 |
|
6012 |
|
Приклад:
Будемо вдячні за розуміння.